Politica de Retur
Este bine de ştiut că la noi aveţi aceleaşi garanţii ca într-un magazin fizic. Este în interesul nostru să abordăm toate reclamaţiile cât mai repede posibil, astfel încat sa nu vă faceţi griji că veţi aştepta o procesare mai mult decat este necesar - 3-4 saptamani, termenul legal fiind de 30 de zile lucratoare pentru solicitare retur.
In cazul in care ati achizitionat produse de la noi si doriti sa depuneti o plangere, va rugam sa luati legatura cu departamentul suport clienti, prin e-mail hello@kaamo.ro. Cererea de retur va fi inregistrata de noi, astfel incat dumneavoastra sa nu fiti taxati pentru acest serviciu.
Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, peste care se adauga taxele de expeditie.
Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului.
Atasati produsului o scrisoare de intentie in care se specifica motivul returnarii. Anexati o copie a facturii si informatii prin care putem identifica achizitia dumneavoastra. Sigilati si securizati produsul/produsele intr-o cutie de carton astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului.
Mai mult, va rugam sa indicati modul in care vom proceda in cazul in care returul dumneavoastra este acceptat, si anume in cazul in care bunurile necesita un schimb (acelasi produs) sau se restituie suma. In cazul unei cereri de restituire a banilor, indicati contul IBAN in RON (24 de caractere) in care doriti sa efectuam restituirea sumei.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 zile de la acceptarea returului.
Nu uitati sa ne furnizati detalii complete de contact, numarul comenzii, adresa de e-mail si numarul de telefon, pentru a procesa solicitarea corect si rapid.
Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii.
Contactati Departamentul de Reclamatii prin e-mail pe hello@kaamo.ro
Starea produselor
Va rugam sa luati in considerare ca produsele desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate . Va multumim pentru intelegere.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.
Nu se admit la retur:
- Produse care au fost desfacute
- Produse care au fost testate/utilizate
- Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
- Produse achizitionate de la alte magazine
- Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)
- Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel